Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 17 May 2024 14:27:41 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/05475 aadressile Harju maakond, Rae vald, Rae küla, 11 
Tallinna ringtee// Soodevahe küla, 11 Tallinna ringtee T20// T46// 1116 
Lagedi ühendustee L1// 11290 Tallinn-Lagedi tee T10// Topi, Harju maakond, 
Rae vald, Soodevahe küla, 11 Tallinna ringtee T46// Topi (Soodevahe 
ringristmik OS05009, Soodevahe Juurdepääsutee 1 OS05009) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Taotleja Infragreen OÜ (registrikood 16740489) 
esitas Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile (TTJA) ehitisregistri 
kaudu ehitusloa taotluse nr 2411271/05475 Harju maakonda Rae valda Rail 
Balticuga seonduvalt Soodevahe ringristmiku OS05009 ja Juurdepääsutee 1 
OS05009 ehitamiseks. Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1 edastab TTJA 
ehitusloa menetluse kooskõlastamiseks. Ringristmiku ehitamine kuulub määruse 
nr 224 "Tegevusvaldkondade, mille korral tuleb anda keskkonnamõju hindamise 
vajalikkuse eelhinnang, täpsustatud loetelu" § 13 lõike 8 tee laiendamise 
alla, mistõttu koostatakse kavandatava tegevuse kohta KMH eelhinnang. KMH 
eelhinnang ning KMH eelhinnangu otsuse eelnõu edastatakse seisukoha 
andmiseks EHR-i väliselt TTJA avaliku dokumendiregistri kaudu.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26985843>  (menetlus nr: 
430075), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KATI KUURA) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister